Det er resultaterne der tæller.

Dedikeret til design.

Manifesto har siden 2004 arbejdet målrettet med at opbygge, styrke og synliggøre brands - lokalt, nationalt og internationalt.

Fælles for alle løsninger har været et bevidst fokus på design som katalysator for de bærende idéer. Opgaverne har gennem årene være mangeartede, men i dag arbejder manifesto primært med:

•  Brand strategi
•  Brand naming
•  Brand identitet

Uanset opgaven, er løsningerne resultatet af en passion for at udforske, udfordre og forenkle.

Mærk passionen...

Enkle løsninger.

I en tid hvor vi konstant udsættes for budskaber, og hvor hverdagen ofte kan være kompleks, er det de enkle brands, der skiller sig ud. Udfordringen er derfor, at levere de skarpest mulige løsninger, der gør budskaberne let forståelige og interessante ...og hvis tingene kan siges enkelt, hvorfor så ikke gøre det?

Formålet med al kommunikation bør til enhver tid være, at det reelle budskab træder frem og står knivskarpt. Det præger naturligvis branding-processen hos manifesto, hvor den grundlæggende design-filosofi er, at det er mere effektivt at fjerne end at tilføje.

Opgaven er at finde ind til kernen af dit brand, og levere værdiskabende og visuelt stærke løsninger, der leverer dine budskaber så klart som muligt, og i et sprog og en form, der rammer, inspirerer og overbeviser målgruppen.

Enkle løsninger er ikke nødvendigvis gode - men gode løsninger er ofte enkle.

Keep it simple...

Et klart formål.

Har din virksomhed et velformuleret formål? Hvorfor gør din virksomhed som den gør?

Glem alt om mission og vision. Fokusér i stedet på virksomhedens formål. Kan du formulere det, så det er enkelt og samtidig giver mening, så har du et stærkt redskab, der giver mening for både ansatte og kunder.

Manifesto har som formål at udvikle enkle, skarpe og meningsfyldte brands, der inspirerer til handling. Hvad er dit formål?

Bliv udfordret...